Monday, November 30, 2009

Jag tjänstgjorde som vittnesstöd för brottsofferjouren i torsdags.

Jag tjänstgjorde som vittnesstöd för brottsofferjouren i torsdags. Jag tycker verkligen om att vara där. Jag både lär mig saker och får hjälpa andra. Till veckan ska vi ha nytt möte på skolan. Vårt jobb med unga brottsofferjouren börjar ta sig nu, känns det som. Efteråt var jag på Kulturmagasinet och hyrde en film, The Savages. Den var bra, främst för att Laura Linney och Philip Seymour Hoffman spelade huvudrollerna.

Jag jobbade måndag och onsdag. Packade mest upp julsaker. Julgranskulor i form av små rosa glittriga pudlar bland annat.

På tisdag var jag på Friskis & Svettis. Missade simningen på fredagen.

Imorgon, söndag, ska jag träffa teaterfolket i Svartvik kl: 11.00. Vi ska repa hela dagen. Dessutom är det farsdag. Jag skickade ett litet paket till pappa, hoppas det kom fram i tid. Risken finns att han får fira farsdag på måndag annars.

Jag funderar mer och mer på att flytta till Stockholm. Jag börjar bli trött på den här stan´! Eller så är det mig själv i den här stan´, som jag har börjat lessna på.

Känner någon igen det här gamla "kärleksparet"?


Source: junkfoodbaby.blogspot.com

No comments:

Post a Comment