Thursday, March 18, 2010

Början Slut Fortsättning

Början Slut Fortsättning
Skrotis är frisk som en nötkärna!

Nästa vecka kommer mina föräldrar och hälsar på. Dom har ju haft flera visningar på sin lägenhet i Visby och nu ska dom hem för att titta på lägenheter här. Det känns kul att dom flyttar till Sundsvall igen, jag tror det kommer att bli väldigt bra för mamma och pappa faktiskt. Synd bara att jag inte får hälsa på mer på Gotland, men jag måste åka dit fler gånger, vore hemskt annars!

Jag har ingen teater den här veckan men jag har flera rep-kvällar nästa vecka. Jag jobbar bara två veckor till på Lagerhaus, får se vad det blir sedan. Syrran trivs superbra på sitt nya jobb förresten. Hon har aldrig trivts så bra på någon arbetsplats säger hon! Dag ringde och berättade att han köpt en bil, så nu har jag (förhoppningsvis) bilburen sightseeing nästa gång jag åker till Stockholm. Själva bilköpet lät som en högklassig dramakomedi med vissa thrillerinslag. Det finns en filmatisering på hans blogg: http://www.wwwdagstaahle.blogspot.com/. Idag så ska min pappa skaffa sig sin livs första tatuering, kul va! Jag har begärt urträde ur hantverkskooperativet nu. Det känns konstigt, tråkigt och bra på samma gång. Början, slut och fortsättning.

3 bilder på Brooke Shields. Den övre av George Hurrell, de 2 nedre (för mig) okända fotografer. Vogue-omslaget är från 1987.


Source: junkfoodbaby.blogspot.com

No comments:

Post a Comment