Thursday, January 14, 2010

Imorgon ær matte hemma

Imorgon ær matte hemma
Skrotis har inte synts till och kattansvaret læmnades imorse øver till en ny kattvakt, den førra fick nog gissar jag på, han var verkligen jætteledsen. Hoppas, hoppas, hoppas hon ær hemma nær jag kommer hem! Jag blir helt olycklig av det hær. Imorgon vid 14.00 ær jag hemma i Sundsvall.

Skrotis, om du læser det hær, eller om någon (førmodligen en vældigt smart katt) læser åt dig (och det ær nog en norsk katt, typ Jupiter som ær halv-norsk skogskatt): "Håll ut Skrotis. Snart ær matte hemma! Om du vill vara så snæll och gå hem nu, så lovar jag, att aldrig læmna dig ensam igen. Syns snart ælsklings-kattpælsbollen."

Julen har varit kanonfin førutom rymningsrapporterna som nått mig hemifrån. Jag åker hem vældigt tidigt imorgon bitti, ska fixa lite mat nu. Syrran har flygit till Trondheim med Emma, hon ska vara hos sin pappa i næstan 2 veckor. Hon ær nog hemma snart. Jag måste packa ner allt i væskan kom jag på nu.
Source: junkfoodbaby.blogspot.com

No comments:

Post a Comment